Jag Älskar......

* Let's Dance- Det är så himla kul, jag är verkligen shelt såld på det programmet och de är så duktiga.... Synd Att snygg Matte åkte ut bara........

*David Hellenius ifrån Lets Dance- Alltså karln är ju så himla rolig! Han är så snabb i replikerna och jag älskar killar med humor! Skulle lätt vilja vara Reneé Nyberg haha........

*Maroon 5 och Enrique Iglesias- Dessa två skivor går hela tiden i mitt hem just nu! ASBRA!!!!!!

*Alla mina vänner, familj och jobbarkompisar- Himla kul att va hemma igen och få träffa er alla! Ni är bäst!

*Att mitt hår har börjat blivit lite längre igen så jag kan göra lite kul med det =)

*Min film från mitt fallskärmshopp hahaha...Vill visa alla! Snacka om att ni kommer bli så less på mig och min film!!!

*En annan film_ Nämligen Magnus & Grabbarnas Jönssonliga film som de gjort! Den är bara så bra gjord. DUKTIGT Killar!!!

*Min finfina bil som jag va och hämta i torsdags. Ååhhh vad vi har saknat varann!


ÖVRIGT!!!!
Har idag hjälpt Min kära mor  över telefon att installera msn så vi kan prata med varann där!!! Tog lite tid men nu kan hon (tror jag) så nu kan vi snacka där haha... Trodde aldrig hon skulle bli en liten datanörd hihi.....

Kommentarer
Postat av: jenny

jo du, mamma hon kan hon. hon terrade mig på en gång hon kom ut på msn! TOPPEN!!!!!!!!

2008-03-10 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback