Glad Påsk!!!!

Hej på er alla glada!!!

Jag vet, jag är skittråkig som inte uppdaterar mig...., Det är bara det att sen jag kom hem har jag typ inte varit hemma. Jag har jobbat, jobbat, jobbat, träffat vännerna jag inte sett på ett tag, varit i Stockholm med jobbet vilket var askul mm..... Så jag har helt enkelt inte hunnit...
Nu är jag uppe i Dalarna och hälsat på familjen och firat påsk.... Jättemysigt! Imorgon ska jag till Gnesta :-D.....

Men jag lovar jag ska skriva lite mer snart....., vilket kanske blir sista gången. Känns som jag har tappat suget med den här nu. När jag tittar tillbaka på allt jag skrivit tycker jag det är jättekul att läsa för det har ju varit som en dagbok... Men,....... vi får se....

Vi hörs!!!
Pussar & Kramar från mig *hjärta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback