Första veckan hemma och på jobbet!

Det känns bra! Jag kan säga att jag var riktigt ringrostig i måndags, kändes för det första jättekonstigt att klä på sig så mycket, vad har man i väskan när man går till jobbet???? Hur gör jag  när jag bokar kunder? mm.....
Klipphanden var förbaskat stel och det kändes som en klippning skulle ta en hel dag. Men, det gick bra tror jag och nu har jag börjat kommit in mig.

Det var så kul att träffa jobbarkompisarna, alla vänner och kunderna såklart! Jättefint väder har det varit också och det är stor skillnad mot innan vi åkte så allt känns bara bra =)

I fredagskväll kom Jenny & Marcus och överraskade mig med en snabbvisit och det var så roligt!  Sen har jag jobbat i helgen och igårkväll (lördag) var jag, Per, Blomman & Malin ut och hade hur kul som helst! Det var ett tag sen man gjorde stan osäker så det var dax. Vi hade så kul att jag låg i soffan med täcke till sen em idag....., sen kan ni tanka ut resten själva. Men det var det värt haha.......
Tillslut tog jag tag i mig själv och gick upp på stan och träffa dem för att gå och få sig en kebabtallrik och köpa lite godis. Så nu börjar jag komma i form!

Har haft en underbar vecka och det är verkligen härligt med "vardag " också.
Borta bra men hemma bäst!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback