McLeod Street i Cairns!!!

Hej alla sotisar hemma!!!!

Ni vet ett av mina favvoprogram ar ju Mc Leods dottrar fr Australien och nu bor jag pa McLeod street! Hur lustigt ar inte det pa en skala ???!!!!
Vi kom hit i sondags och det regna utav bara den. Sen har det fortsatt ett par dagar men idag har det antligen varit fint hela dagen. Med fint menas inte klarbla himmel men manga solglimtar iallafall. Sa jag har legat vid lagunen och haft det skont.
 Lillstrumpa ar pa utflykt och komer nog hem snart. Kanns konstigt att vara ifran varann en dag, vi har ju varit ihop varenda sekund i tva manader snart ju. Hon ville sa garna aka ut i Buschen och kolla lite och det vill jag med men nar pengarna borjar sina far man valja och da vill jag hellre gara det vi har bokat imorgon bitti.
Om vadret haller i sig imorgon bitti sa ska vi hoppa fallskarm har i Cairns och falla fritt i 60 sekunder. Ska bli sa himla haftigt! Jag sa till Lina att nu har vi degat och bara tagit det lugnt i tva manader sa nu maste vi gora nat som satter lite fart pa en. Adrenalinkick!!!! Jag langtar och haller tummarna pa att vi kan gora det.

Det vi annars har sysslat med ar att i mandags traffa vi tva svenska tjejer har pa hostlet och eftersom det bara regna sa bestamde vi oss for att ga pa bio pa kvallen. Sa vi kopte godis och popcorn och gick pa "Fools Gold"! Jattebra och rolig film sa det kan jag tipsa om. Vad som var annu roligare var att den var inspelad har i Australien sa vi kande igen oss fran Whiteheaven Beach dar vi var forra veckan.

Kvallen efter gick vi fyra pa restaurang och at jattegod mat. Trevlig personal var det och tillslut var det bara vi kvar dar. Vi blev bjudna pa allt dricka, sen skot de undan borden at oss sa vi kunde dansa dar for det regna sa mycket  ute sa vi kunde inte ga till dansstallet. Sa vi hade disco dar ett tag och vi fick onska musik hela tiden. Tillslut orka vi inte vanta pa att regnet skulle sluta sa vi sprang mellan hustaken till discot. Nar vi val kom dit halvt dyngsura sa var det sa himla kul. Man dansade pa borden och hade blomgirlanger runt halsen och vi rojde utav bara den. Killarna som jobbade pa restaurangen kom ocksa dit sen sa de dansa med oss.
Nar stallet stangde foljde vi med tillbaka till restaurangen och sa fortsatte vi dansa dar. Sen gjorde de lasange  och sangria och bjod pa sa det gick ingen nod pa oss haha..... Vi hade sa roligt och nar vi kom hem till hostlet borja vissa ga upp och ata fruckost. Da hade klockan redan hunnit blivit 06:00.
Manga roliga bilder hann det bli men jag forstar mig inte pa den har datorn riktigt sa jag far visa sen. Tog lite kort pa poliserna i polisbil ocksa pa natten och de stallde sa garna upp. Tur att de inte kom och akte forbi oss en gang till for da tankte jag fraga om jag fick provsitta i finkan dar bak.......(knappis)

Som ni skriver sa ar det sa himla kul att leva sa har och jag sa till Lina senast igar att jag borjar vanja mig vid det har livet. Det ar sa kul och man far vara med om sa mycket.
Men vi langtar sa mycket efter er sa vi kommer hem! Jag lovar!!!

GRATTIS Malin & Lars till lilla Melvin!!!! Nu har jag en mycket stolt moster har som plotsligt ville aka hem pa en  gang haha!!!

GRATTIS min lilla pluttmamma som fyller ar i morgon!!! Hipp hipp hurra, Alskar dig!!! Pussar i massor!

GRATTIS Andreas som ocksa fyller imorgon! Din lilla skit, ar det 23 du blir va?! haha!!! Puss pa dig ocksa!!!

Vi hors snart , Kramar till er alla!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack hjärtat för uppvaktningen, blev så glad när du ringde i morse. Det var skönt att höra att fallskärmshoppet gick bra, det var nervöst och veta att ni skulle hoppa. Ha nu det riktigt bra de här dagarna ni har kvar, för nu närmar det sig med stormsteg. Massor med kramar

2008-02-22 @ 07:11:20
Postat av: Annica

Hej!
Australien är tydligen både hit och dit. Är det inte torrt så det brinner så regnar det så det forsar. K säger att de har problem med vattnet i kolgruvorna.
Modigt med fallskärmshopp, jag skulle inte våga.
Nu är det snart hemdags vad jag förstår. Välkomna hem till vårat varma (+10 )Sverige.
Kram, Kram

2008-02-24 @ 10:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback