Bored......

Det regnar och vi har sa trakigt sa vi far lov att sitta lite mer  pa internet. Men det gor inget. Imorgon hoppas vi iaf att bussarna gar som de ska sa vi kommer upp till Cairns. Sen har vi en vecka dar innan det bar av hemmat med ett stopp pa tva dagar i Singapore.
(Om jag borjar skriva lite konstigt snart ar det for att nan har i datarummet har san fotsvett sa jag snart blir hog!!!)

Jag ar lite sugen pa att gora en Skydiving (fallskarmshoppning) innan vi far hem sa far se om vi gor det. Det hanger pa hur mkt det kostar. Skulle va hur haftigt som helst. Blev sa sugen efter Anna & Felicia berattade om deras.
Efter den har resan kan jag saga att man har blivit lite tuffare, lart sig leva pa ett annat satt mm. Intressant och Nyttigt. 
Jag kommer kanske tom sakna odlor pa rummet, myror i brodpasen, kackerlackor i neccesaren mm. Allt som blivit en vardag har!

Det gick tom sa langt att jag tankte tatuera mig om inte bussen skulla ha gatt i torsdags. Men mamma, du kan va lugn! Bussen gick som TUR var!!!

Va duktig du ar Tyra som kan skriva pa datorn! Och visst var koalan sot?!, Forstar att Nelly tyckte det ocksa! Mormor tyckte jag skulle ta med den hem. Om ni visste mina sma gulletroll vad jag vill pussa pa er och fa en san dar riktig bamsekram av er! Ska bli sa kul att ses.
Hoppas ni far kul pa maskeraden nu ocksa. Onskar verkligen jag kunde va med! Jenny (syster), du maste skriva och beratta hur du gjorde med haret.

Ha det gott alla, roligt att hara av er som vanligt!




140952-350


140952-349


140952-348


140952-347


140952-346

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!
Sänder en tacksamhetens tanke till busschauffören att han kom i väg tid. Rickard Herrey åkte ur i går. Ni ser ut att ha det toppen fortfarande trots att vädret är emot er ibland. Hur ska ni kunna leva ett vanligt liv i Nyköping efter detta. Det blir att spara till nästa resa. Kramar från oss i Buska

2008-02-16 @ 13:59:05
Postat av: Fam. Göth

Hej Anna. Oh så härligt ni har!!! Vilka fina bilder.. Vi blir så sugna på att resa utomlands. Saknar dig massor, och mitt hår ska vi inte tala om.. Herregud!! Ha ett fortsatt super bra semester. Så hörs vi av när ni kommer hem.
Många kramar från oss.

2008-02-17 @ 19:01:51
Postat av: Annica

Hej svejs!
Anna, Du klagar på att det regnar men solen tycks skina på varenda bild jag ser. Konstigt?
Ha en bra fortsatt resa och njut av tillvaron.
Kram

2008-02-17 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback