Städa. städa varje......

...torsdag. Japp, då var det dax för veckostädningen. Kom just hem och har ätit lite så nu ska jag städa  och dona. Tänkte slå till och baka en kladdkaka också, mums!
Ifall vi blir lite sugna imorgonkväll......;-)
Har madonnas "material girl" i bakgrunden just nu och den passar ju perfekt när jag ska springa runt med dammsugarn haha......... Brukar ju bli några stopp framför spegeln och sjunga lite i slangen =)
(Jag vet !!!! Men det var väl ingen nyhet att jag inte är klok på en fläck!!!!)

lalalalala...

Idag har vi haft det lugnt på jobbet så jag har lyxat till det och fått håret färgat! Supernice!! Sen kom Ida upp på jobbet och hälsa på! Jättekul verkligen att se dig Ida. Du är så fin med din mage och jag lovar jag ska höra av mig när jag är i Gnesta, så vi kan träffas lite. Vi saknar dig massor!!!! PUSS!!!!

Måste säga också att min dag började helt underbart. Gick upp vid halv sex för att ut och ta en promenad som jag brukar och när jag går längs vattnet och det är bra väder är det hur vackert som helst...... Då får man se soluppgången och det är ett stort runt eldigt klot som kommer upp bakom havet och träden. Det är så vackert så man får nypa sig i armen så man fattar att det är sant. En sån här bild som är perfekt, och det var det nog fler som tyckte för nån kom med kamera och fotografera.
Förstår ni att det får jag se varje morgon om det är bra väder. Lyckost mig va??!!!

Nä nu har jag inte tid att sitta här och häcka längre.......

kraaaaaaaam!!!!!!




Ps, var tog min bränna vägen??? Jaja....Härligt var det ialla fall stumpan! Om jag inte hinner skriva nå mer så GRATTIS LINA på din födelsedag på söndag!!! Hipp hip Hurra!!!! Pussar till dig!

image406


image407


             


image413

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback