Söndagkväll......

Har nyligen kommit hem från Hållsta och har haft en så härlig helg så.....=) Är helt slut, måste stupa i sängen snart men måste skriva  några rader först! 
Igår jobbade jag till 13, sen bar det av på em till Johnny och mötte upp honom. Vi åkte upp till Heron och träffade hans familj för att bowla. Jättekul!!! Jag älskar att bowla även om det inte alltid går så bra. Första omgången gick det sådär men sen  vann jag andra omgången!  Efter det gick vi och käka lite och hade en trevlig kväll!

Idag har jag blivit helt kär i en liten pudelkille som heter Casanova, ni förstår va, bara namnet ;-) Han var så go och va uppe i min famn och la huvudet  mot min hals och gosa riktigt. Sååå söt!!!!!

Sen har vi varit ut och sprungit lite också så lite duktig har jag varit i helgen å
Nu väntar en  lång jobbarvecka och jag börjar skriva så knasigt nu och kan knappt stava längre för jag är så trött så nu är det bäst jag går och knoppar!

Sov Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback