::::::::::::::Made With Love:::::::::::::

image405

......Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen....Jag råkar ha världens bästa vänner, och idag när jag komer hem från jobbet har jag fått ett brev på posten. Min supergulliga bästa vän Jenny J har skrivit ett fint kort och skickat det här jättefina armband som hon gjort, "made with love "står det på hjärtat! Alltså, jag blev så rörd och så glad så tårarna kom. Förstår ni hur bra jag har det???!!!!! Jag älskar dig Jenny och är så glad över att jag har dig! Stor blöt puss på dig!!!!! Kul att höra din röst också och jag längtar tils vi ses verkligen *hjärta*

Annars har jag jobbat, haft en bra dag, gått på små moln och lalalalalalala...... Vet inte vad det är med mig, kanske vårkänslor ;-)
Idag kom Jeanette med den braiga idéen att vi ska ha fest snart! Alla var på och nu längtar vi till det!!!! Det var ju faktist längesen vi umgicks, hela tre veckor sen haha..... Det ska bli skitkul! Med respektive, det är därför hon vill ha fest haha......;-) (undrar varför)???!!!

Har laddat ner den där skivan nu Johnny vi lyssna på igår ;-), den är asbra ju!!! Trallalallllalalalala, nä nu ska jag gå och diska tror jag minsann!!!

trallalala...alalalalalalllllaaaaa......lalalalalalaaa......lalala.......

Kommentarer
Postat av: Carolina

anna..vi saknar dig!
pusspuss edvin, carro o andreas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback