Jättemysig helg!!!

...har jag haft! Började fredagen efter jobbet me att mysa hemma hos Lina med pizza, godis och rolig underhållning på tv'n. "Så ska det låta" var på med full volym så vi kunde sjunga me :-D,  sen var det "Var fan är mitt band" hahaha......, så himla kul!!! Jag säger då det, Uggla, han kan han! Sen var det dax för "Berg flyttar in", också lite kul alltså. Det var iaf en perfekt fredagkväll. Jag har inte varit hemma hos Lina sen innnan vi åkte till AU så det var längesen.

På lördagen jobbade jag och sen bar det av till Valla och hälsa på mina gullgurkor Ove, Elisabeth och Pontus!! Det var så kul att hälsa på er och få träffa er Kul att jag hann träffa Putte & Elin lite också. Saknar er, men det vet ni ju redan...;-)

Idag vaknade jag 06:10!!! Fattar ni, på min lediga dag!!! Så då gick jag upp och började rensa garderoberna. Jag följde ditt råd Johnny, INGE MJÄK!!! Så det slängdes hej vilt, så jäkla skönt! Hade helst bytt ut allt men det går ju inte.......Sen var det vårstädning med allt vad det innebär. Helt slut! Jag hade gnott klart vid 18 tiden ikväll. då bytte jag om och tog mig till spåret och sprang 7km!!" Bra jag är alltså!!! (självgod också)

Så nu känner jag mig riktigt nöjd faktist! Det är så fräscht här hemma och kroppen har fått gjort sitt efter allt gott i helgen....... Det är ändå nåt som fattas, undrar vad det är.......
Hhmmm, tror att det är nån som jobbat hela helgen som jag inte fått träffa... Men jag överlever nog ;-)

Annars har jag haft en bra vecka och förra helgen var ju också kanon! Var ju hem en sväng til Dalarna och träffa dem lite och i måndags var jag ledig så då var jag i Gnesta.... Very nice!!!

Nu sk jag nog ner och hänga lite tvätt kom jag just på, men jag skriver mer en annan dag
.......

140952-417

Nelly håller på och gör efterrätt!!!!


140952-416

Tyra hemma hos mamma o pappa när vi vaknat på morgonen....,eller rättare sagt blivit väckta av en viss Zimson 07:00!!!!!



140952-414


Så här fina blommor kan man få om man är en sötis som jag!!!!! ;-)



Kommentarer
Postat av: jenny

naw... vi har ju de sötaste syskonbarnen man kan ha! jag älskar dem så fruktansvärt mycket!

2008-04-24 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback