Jag lever......

Fast man kan knappt trooot...., eftersom jag typ inte skrivit ett ord på ett bra tag. Men jag har haft annat för mig :-)
Allt är  bra iaf även om jag tom fick lov att gå hem från jobbet idag för jag hade så ont i magen. Den har inte varit rolig senaste månaden  men det brukar ge sig efter ett tag. Men idag var det bara för hemskt..... Så jag har tillbringat em och kvällen i soffan, helt slut av värken.  Så kan det va, det går över......

Hade främmande hela helgen och på lördagen var vi upp en sväng till ikea, vilket var superlängesen jag var där. Mycket trevligt! Sen har det ju blivit så härligt vårväder och det känns så skönt!!! Jag som haft en så jobbig och kall vinter :P haha..........
Har kommit igång me träningen nu och det känns sååååå skönt!  Nu jäklars!!!! Så på söndagen vart det en löprunda i spåret och det var trevligt att få sällskap ;-)

I måndags var jag och hälsa på fam Carro, Andreas och Edvin. Så kul att se dem, Edvin var såååå söt och har blivit så stor. Jättemysig liten kille!

Mina andra små änglar hemma i Avesta har ju fyllt år och Tyra fyllde Fyra år i lördags! Grattis i efterskott gumman! Hon hade redan fått min present och hade de snygga kläderna på sig på sin stora dag! Ashäftig brud!!!
Pratade med dem på telefon iadg och de är så söta. Nu svara både Tyra & Nelly när man ringer, de blir så stora. Längtar tills vi ses nästa helg, och Tyra, jag lovar jag ska sova hos dig!!!!

Apropå födelsedag så är det syrrans dag idag, GRATTIS!!!!!! Hoppas du haft en fantastisk dag.

I morgon är jag ledig, jätteskönt! Fåse vad det blir. Ska börja me att sticka ut i spåret.
Nu ska jag dona lite.
Puss puss!

image397

Kläderna stumpan har fått i present! ser rätt nöjd ut :-)



image399

Sötnosarna...........

image398

                                                                                    
                                                                                    Edvin
                  

                                  Fått fina tussilago av min kära farfar

Kommentarer
Postat av: Carolina

Prinsen och prinssesorna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback