Fredagkväll!!!!

Ligger & Kollar "Så ska det låta" och min gamla polare från Café Opera är me, Brolle!!!! ;-) Haha...., det var tider det!! 
Annars är det bara fint! Var ju ledig igår och hade en jättehärlig dag. Var ut och sprang och tränade lite, dona hemma, sen på em gjorde jag stan och shoppa lite!

Idag har jag jobbat och imorgon me. Sen ni, ska jag till Gnesta och följa me upp till Heron och Bowla. Herregud!!!!, säger jag bara. Fast det ska bli skitkul. Hoppas jag inte slänger klotet bakåt bara vilket jag lyckats med en gång ..... mamma sa att jag skulle inte göra bort mig för mycket så hon får skämmas över mig hihi.... Ska göra mitt bästa ;-)

Trevlig helg på er alla sötisar!!!!
pusselipuss!!!


ps, Shit va jag ska vinna över dig i bowlingen i morgon Johnny ;-) hahaha.......puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback