Ansiktsmask

Springer runt skitsnygg med ansiktsmask, något som är skönt att göra ibland men man är ju inte för vacker i den alltså.  Ska snart gå och lägga mig men så ringde en viss person ;-) nyss och då blev jag så till mig att jag plötsligt vart pigg!!!! Så jag skriver väl några rader här då.......

Blev lite smått chockad imorse när jag satte mig upp i sängen och såg ett alldeles vitt träd utanför fönstret. Fy sjutton, vem vill ha snö nu???!!!! Snörde iallafall på mig joggingskorna och drog ner toppluvan och gick ut i slasket vid 6 tiden.  Efter 50 m var jag dyngsur om fötterna men så är det, det kostar å ligga på topp =)
Det var glömt när jag kom hem och hade fått världens gulligaste meddelande ;-)

Sen har jag jobbat och det har varit rätt lugnt idag så det var lite skönt faktist........
I helgen är jag ledig så det ska bli skoj. Åker upp till Dalarna på lördag och är ledig ända till tisdag....Wwiiiiii!!!  Men först på fredag får jag främmande vilket jag längtar till. Plötsligt har veckorna blivit så långa och sega.....hhhmm, konstigt?!!

Nej nu vet jag inte, kände att jag hade massor att skriva förut men nu kommer jag inte i håg nåt. Jag är ju skum alltså!
Så det får nog bli så att jag och min ansiktsmask går och lägger oss nu!

Sleep well everyone!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback